niedziela, 19 czerwca 2011

moje audiobooki

Bardzo lubię czytać,
ale przy ciągle zajętych rękach czółenkiem
jest to wręcz nie możliwe.
Dość dawno temu odkryłam inną możliwość,
są nią audiobooki.
Kupiłam ich już dość dużo
i mam takie 2 w 1 przyjemne z pożytecznym.
Robię i słucham to co lubię.
mam je natychmiast, bo po zrobieniu przelewu
otrzymuję link na pocztę gdzie mogę ściągnąć książkę.

ostatnie jakie kupiłam to są:
1. Emma - Jane Austen
2. Lala - Jacek Dehnel
3. Dom, Miłość i Powroty nad Rozlewiskiem - M. Kalicińska
4. Lato przed zmierzchem - Doris Lessing
5. I że Cię nie opuszczę, Jedz, módl się, kochaj - Elizabeth Gilbert

4 komentarze:

  1. :) Właśnie wyszywam, obiad się gotuje i słucham Kalicińskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna sprawa, muszę zacząć z tego korzystać. Na czym odsłuchujesz? z komputera?

    OdpowiedzUsuń
  3. mam odtwarzacz mp3 i wszędzie z nim chodzę, właśnie słucham Jedz, módl się, kochaj - Elizabeth Gilbert,
    a lektorem jest Anna Dereszowska, doskonałe wykonanie,
    wspaniały wynalazek mp3 i audiobooki

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zatem zainwestować w mp3. Coraz mniej czasu na czytanie a audiobooki są świetnym wynalazkiem.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac
i zostawienia śladu po swojej wizycie
w postaci komentarza.
Zapraszam ponownie.