piątek, 13 lutego 2015

Ekologiczne suszone skórki pomarańczowe

Ekologiczne suszone skórki pomarańczowe

Jest to wspaniały okres są owoce które uwielbiam - pomarańcze. 
Mam jeszcze to szczęście że mam swoje czyli ekologiczne i zjadam ich mnóstwo.
A że bardzo mi szkoda skórek suszę je.
Nie wymagają parzenia bo nie są pryskane.
Wystarczy je umyć pod bieżącą wodą, 
wytrzeć i obrać a następnie wkładam do piekarnika aby pomału ususzyły mi się.
Mam tego 0,5 kg. 
Będzie z nich fajny prezent dla koleżanek jak przyjadę do domu.
Oto moje suszone skórki pomarańczowe.


Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac 
 i zostawienia śladu po swojej wizycie w postaci komentarza. 
Zapraszam ponownie.

7 komentarzy:

  1. the dry peals is a great idea to use with cooking too love the post and must have made the house smell so good :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak je wykorzystać? Ja ostatnio sporo bawię się w kuchni i między innymi robiłam aromat pomarańczowy ;) Niestety, u mnie bez sparzania się nie obejdzie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do ciasta, do herbaty, do naleśników i do czego się chce.

      Usuń
  3. Wyglądają apetycznie - mój pan T by się ucieszył z takiego wsadu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze kupuje kilogramy pomarańczy nie pryskanych jak są w promocji i cześć robię jak tutaj w poście, a drugą w syropie cukrowym pychota :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac
i zostawienia śladu po swojej wizycie
w postaci komentarza.
Zapraszam ponownie.