piątek, 3 czerwca 2011

Wymiana


najpierw poprosiłam ją o wzór, który dostałam,
a że nie robiłam na drutach jakieś bagatela 30 parę lat to zapytałam
czy by mi go zrobiła, dostałam propozycję wymiany.
Bardzo spodobał mi się ten sposób, posiadania szala,
chciałam mieć czarny,
oto mój szal, jest śliczny i to zapięcie.
Pod koniec sierpnia będę szła na ślub w Italii i na pewno go założę.


ale jakie było moje zdziwienie po otwarciu przesyłki,
że znajduje się jeszcze coś, dostałam jeszcze takie prezenty.
Wszystko wykonane jest z taką dokładnością, są to prawdziwe cacuszka

Tę zakładkę do książki któregoś dnia usztywnię paverpolem,
będzie spełniała swoje zadanie, a dodatkowo nie pobrudzi się.

Olu dziękuję.

9 komentarzy:

  1. Piękny szal na pewno pięknie będziesz wyglądać na ślubie i dodatki jakie cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wymianka udana i jedna i druga zrobiłyście cuda

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW ale cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :-), bardzo się cieszę. Ja niestety nie mogę pochwalić się, bo aparat nie wrócił jeszcze...
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no piękny ten szal a i drobiazgi super

    OdpowiedzUsuń
  6. szal wspaniały, a i inne drobiazgi też, śliczny melanż różu

    OdpowiedzUsuń
  7. I szal i drobiazgi urocze - super wymiana :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac
i zostawienia śladu po swojej wizycie
w postaci komentarza.
Zapraszam ponownie.