czwartek, 16 kwietnia 2015

Kuferek do robótek frywolitkowych


Mój kuferek do robótek frywolitkowych

uszyłam go kilka lat temu, bo w 2008 roku.

Moje częste podróże zmobilizowały mnie
do uszycia czegoś takiego.
Jest dość pojemny 
i mieści się w nim wszystko co jest mi potrzebne.
Ma kieszonki które pozwalają ukryć mi 
wiele drobiazgów jak zapasowe czółenka i inne rzeczy.




Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac 
 i zostawienia śladu po swojej wizycie w postaci komentarza. 
Zapraszam ponownie.

6 komentarzy:

  1. Ale porządny kuferek sobie uszyłaś! Śliczny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo praktyczna rzecz :) Wszystko pod ręką i robótka zabezpieczona przed zabrudzeniem :) Świetna robota :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kuferek!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki, podobny do Twojego, który uszyła mi Frasia - wciąż mi świetnie służy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko śliczne gratuluję pomysłów i cierpliowści w wykonywaniu prac czy jest możliwość kupienia kilku małych frywolitkowych serwetek?

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac
i zostawienia śladu po swojej wizycie
w postaci komentarza.
Zapraszam ponownie.