poniedziałek, 25 maja 2020

Kapelusze - koronka klockowa

Moje 3 kapelusze 
zrobione klockami.

3.
 to jest ostatni kapelusz który zrobiłam
wzór znalazłam w internecie bardzo mi się spodobał.
kordonek Adriana 30x4
Kwiaty z foamiranu jedwabnego.
zrobiony maj 2020






2.
Kapelusz letni zrobiony klockami 
wzór jest bardzo i jest mój 
nici polskie lniane
kwiaty zrobiłam wg kursu Lina Shvets

zrobiłam w lipcu 2017r.


1. 
Kapelusz wieczorowy 
rondo i obwódkę zrobiłam sama 
natomiast główkę i zszycie wszystkiego 
razem, to dzieło
kwiaty z foamiranu 
sama zrobiłam we kursu Lina Shvets

zrobiłam w styczniu 2017 






Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac 
 i zostawienia śladu po swojej wizycie 
 w postaci komentarza. 
Zapraszam ponownie.

10 komentarzy:

  1. Jakie to jest boskie, fantastyczne kapelusze. Za nic nie wiem, jak takie zrobić, a są zachwycające. No kojarzą mi się z dawnymi czasami albo moimi marzeniami jak byłam jeszcze nastolatką, ogromnie mi się podobają. :) Pozdrawiam serdecznie, stworzyłaś cuda! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie dziękuję.
      Kapelusze zrobiłam koronką klockową, nie jest to trudne, warto spróbować.

      Usuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie takich kapeluszy jeszcze nie widziałem, ale to może dlatego, że interesuję się męskimi wersjami. Moim zdaniem bardzo fajnie również sprawdza się pudełko na kapelusze https://hatfactory.pl/pudelka-na-kapelusze/483-3643-pudelko-na-kapelusz-kartonowe-czarne.html które fajnie jest mieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne rzeczy, kiedyś robiłam na drutach, szydełkiem , haftowałam ale klocki pozostały dla mnie nieodgadnione'

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac
i zostawienia śladu po swojej wizycie
w postaci komentarza.
Zapraszam ponownie.