niedziela, 8 stycznia 2012

koszyczek klockowy

 Jeszcze w ub. roku zaczęty, a w tym roku skończony 
koszyczek klockowy.
jest malutki dł 13,5 x szer 5,5 x wys. 12,5 cm
jak zobaczyłam ten wzór nie mogłam się oprzeć i musiałam go zrobić.
Kwiatki frywolitkowe, łodygi szydełkowe i usztywnione paverpolem.



Od jutra biorę się za coś poważniejszego, 
będzie to 2 kpl pościeli z elementami klockowymi.
Mam przepiękny wzór i muszę go zrobić.
Nici też już kupiłam i nie pozostaje mi nic
jak tylko się brać do pracy.
Będę pokazywała postępy mojej pracy.

14 komentarzy:

  1. Cudowny - wcale się nie dziwię, że nie mogłaś mu się oprzeć
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny... i proszę jak paverpol się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Irenko twoje frywolitki piękne jak zwykle. Koszyczek rewelacja. Technika jak dla mnie "czarna magia".

    OdpowiedzUsuń
  4. It is very beatiful! Congratulation.

    OdpowiedzUsuń
  5. złote ręce, które mogą wyczarować takie cuda och jak ja Ci zazdroszczę;))Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki śliczne, koszyczek cudowny i serweta też mi się podoba :)
    To jeszcze dopiszę, że Twoja twórczość mnie zachwyca, masz złote ręce do takich robótek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj,ech, eeee,.....no piękny jest, zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. niesłychane jaki on czarowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. You blog is beautiful congreatulation.Marie-Claire

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał! CUDO!!! Koszyczek jest przepiękny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, jaki cudny koszyczek!!!! Podobają mi się Twoje dzieła i Twój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny ten koszyczek, aż brakuje słów żeby wymyślić jakieś inne pochwały niż te co ukazały się wyżej

    OdpowiedzUsuń
  13. serdecznie dziękuję za tak miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie zapraszam do oglądania moich prac
i zostawienia śladu po swojej wizycie
w postaci komentarza.
Zapraszam ponownie.